Această companie vă aparţine? Solicitați administrarea aceastei companii.

ComÅŸa Vet

ComsaVet, Bloc P9, Strada Domnească 3, Galați 0743.616.327
Website Adaugă la favorite Contactează
Comsa Vet.jpg

ComÅŸaVet este un cabinet veterinar situatin Galati pe Strada Domnească, Numărul 3, Bloc P9, Parter unde vă întâmpinăm cu o atmosferă caldă ÅŸi primitoare, iar animalul dumneavoastră se va simti confortabil ÅŸi în siguranţă.
Pasiunea, dedicarea ÅŸi respectul pentru viată sunt doar câteva din calitătile pe care le stăpănim ÅŸi care ne motivează să facem din ComÅŸaVet cabinetul tău veterinar. Medicii noÅŸtri specialiÅŸti, aparatura medicală de ultimă generatie pe care o deÅ£inem împreună cu dedicarea ÅŸi profesionalismul cu care abordăm fiecare situatie ne recomandă printre cabinetele veterinare de top din Galati.
Programează-Å£i animăluÅ£ul la un consult “in cadrul clinicii veterinare ComÅŸaVet! Informatii ÅŸi rezervări: 0743 616 327.
in portofoliu nostru veti găsi: consultaÅ£ii, tratamente, analize medicale veterinare, intervenÅ£ii chirurgicale, ortopedie veterinară, terapie intensivă, anestezie inhalatorie, ecografii abdominale, vaccinări, deparazitări, implantare microcipuri, eliberare paÅŸaport UE, ÃŽnregistrare RECS (*Registrul de evidenţă al căinilor cu stăpân) ÅŸi multe altele.

Numar telefon 0743.616.327
Email companie contact@comsavet.ro
Site web www.comsavet.ro
Urgente Non-Stop Da