Această companie vă aparţine? Solicitați administrarea aceastei companii.

Cabinet veterinar Dareli

Calea Ferentari, numarul 12, București, sector 5 0722.369.265
Website Adaugă la favorite Contactează
Dareli.jpg

Răzvan Pelin a absolvit Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București, în anul 1999, primind titlul de
DOCTOR – MEDIC VETERINAR, în profilul Medicină Veterinară.
El este membru al Colegiului Medicilor Veterinari încă din anul 1999 și i s-a acordat dreptul de Liberă Practică Medicală Veterinară
pe Teritoriul României, prin Atestatul cu Seria A Nr. 05364.
Cabinetul veterinar Dareli a fost deschis în 2003 și oferă servicii veterinare de cea mai înaltă calitate atât în cabinet, cât și la domiciliu.
Serviciile oferite sunt în permanență îmbunătățite și actualizate. Astfel, îți stăm la dipoziție pentru: consulații de specialitate, tratamente specifice, deplasare la domiciliu, analize veterinare de laborator, vaccinări, microcipare și înregistrare RECS, eliberare pașaport UE, stomatologie veterinară, deparazitări interne și externe, etc.
De asemenea, în cadrul cabinetelului vei găsi și un punct farmaceutic veterinar, de unde poți achiziționa oricând tratamentul și hrana de care animaluțul tău are nevoie.
Cabinetul veterinar Dareli este un loc prietenos în care poți veni cu prietenul necuvântător și poți beneficia de toată gama de servicii, începând de la consultație și tratamente simple, până la terapie intensivă, investigații amănunțite, intervenții chirurgicale și recuperare postoperatorie.
Satisfacția dată de vindecarea animăluțelor care ne acordă toată încrederea și speranța, ne motivează să muncim încontinuu pentru perfecționare profesională, actualizarea tehnicilor de diagnostic și a metodelor de tratament.
Te așteptăm cu drag!

Numar telefon 0722.369.265
Email companie -
Site web www.veterinar-dareli.ro